Gaudí Shopping

Gaudí Shopping

Millora l'experiència dels teus clients amb les FAQ

19 de març de 2024

Oferir un bon servei d'atenció al client a la teva pàgina web et pot ajudar a atreure i fidelitzar els consumidors.

Coneix com ho pots aconseguir amb les FAQ!

  • FAQ o Frecuently Asked Questions

És la secció de les pàgines web que recull les preguntes més freqüents que solen fer els clients quan compren en un negoci.

T'ajuden a:

  • Facilitar als usuaris que resolguin els dubtes de manera autònoma.
  • Agilitzar el vostre servei d'atenció al client.
  • Ampliar la informació sobre els teus productes o serveis.
  • Millorar el posicionament als motors de cerca.

Com implementar-les a la teva pàgina web?

  • Recopila els dubtes més comuns dels teus clients a través de qüestionaris a la teva web oa les xarxes socials.
  • Classifica les preguntes per temàtiques, com ara categories de productes o els serveis que ofereixes.
  • Redacta les respostes de manera pràctica perquè els usuaris puguin resoldre els seus dubtes ràpidament.
  • Situa la secció de FAQ en un lloc visible dins la teva pàgina web.
  • Actualitza la secció amb noves preguntes freqüents que facin els usuaris.

Converteix els dubtes dels teus clients en oportunitats per impulsar la teva pime!

Acelera Pyme - red.es

Els nostres socis

LA FRASQUETTA
Mozart Gaudí Cafetería
Finques Lisa
Ekoterapia
B de Barcelona
Forn Franquesa - Coques de Perafita
Joieria Rellotgeria Sant Pau
Carregant...
x
X