Gaudí Shopping

Gaudí Shopping

Subvenciones para el apoyo en el proceso de transformación digital de las empresas.

7 de mayo de 2019

¿A quí va dirigit? Empreses de comerç, serveis, moda i parades de mercat municipal.

Data limit de presentació : 23 de maig

L’objectiu d’aquest programa és motivar la incorporació de noves tecnologies digitals per augmentar el desenvolupament dels negocis i empreses, la millora de la productivitat i l'eficiència de l'estalvi de despeses a través de projectes que permetin adaptar-se al nou model de negoci on es potencií la omnicanalitat creant estratègies que integrin botiga física i online per millorar l'experiència de compra del clients.

Tipologia d’accions subvencionables:

Per a l'àmbit 1:

  • Webs personalitzades amb sistemes informàtics que permetin la gestió, l'actualització de continguts, la mètrica, que sigui disponible en diferents dispositius, és a dir responsive, multiidioma i que contingui un directori que faciliti la cerca a l'espai web.
  • Accions de promoció i campanyes de comunicació i màrqueting digital, com enllaços patrocinats o SEM, campanyes de pagament per clic, de posicionament SEO, campanyes d'afiliats, publicitat online, etc. En cas que aquestes accions siguin en perfils de xarxes socials, s'ha de justificar degudament el perquè de la seva elecció i han d'estar integrats a la web de l'empresa.
  • La formació en màrqueting digital al personal encarregat dels temes digitals de com a mínim 50 hores (presencial o online) en centres especialitzats.
  • Creació de botigues online a partir d'un establiment físic, sempre que es faciliti la recollida en l'establiment físic.
  • La digitalització del punt de venda a peu de carrer per a dotar a l'establiment físic de tecnologies que millorin els seus processos. (cartelleria digital, beacons, etiquetes electròniques, etc)

Per a l'àmbit 2:

  • Per a la contractació o realització de projectes d'estratègia digitals que tinguin com a finalitat l'omnicanalitat del negoci, és a dir inversions que incorporin una visió digital i tecnològica de 360º, adquisició d'ERP i CRM que integrin la informació i el coneixement dels clients i que tingui la intel·ligència suficient per donar una resposta en temps real.
  • La introducció de tecnologia que permeti la predicció i l'aprofitament de dades que facilitin la personalització i d'eines d'automatització de processos per a la gestió diària de les empreses de comerç i digital. En aquest àmbit, la implementació del projecte s'ha de basar en la incorporació d'indicadors i la recollida de dades que millori la competitivitat i serveixin d'estratègia per l'establiment.
  • L'adquisició de tecnologia o d'eines digitals en aquest àmbit ha de venir justificada pel Pla Estratègic Digital de l'empresa i no per la compra en sí mateixa.

Quantia de la subvenció:

Per a projectes de l'àmbit 1: Fins al 50% de les despeses subvencionables amb un màxim de 2.000,00 euros

Per a projectes de l'àmbit 2: Fins al 50% de les despeses subvencionables amb un màxim de 10.000,00 euros

Despeses subvencionables:

  • Despeses directament relacionades amb les accions establertes a l'apartat 5.4.
  • Creació, disseny i posicionament de pàgines web (registre del domini, programació, disseny i continguts).
  • Contractació d'una empresa externa que ofereixi el servei de community management.
  • Enllaços patrocinats o SEM (campanyes de pagament per clic en plataformes com Google Adwords o Facebook).
  • Monitorització i reputació online.
  • Posicionament web o SEO.
  • Email marketing (l'enviament de newsletters o mails als clients).
  • Cartelleria digital implantada a l'establiment físic i gestió dels continguts sempre i quan reculli dades dels clients (no sent subvencionable una pantalla de TV que no doni aquesta informació).
  • Creació de la pròpia aplicació mòbil de l'establiment (APP)
  • Projectes de CRM i fidelització
  • Interactivitat (etiquetes NFC, Beacons, codis QR, etc.)
  • Connectivitat a la botiga (WiFi col·lectiva – no del propi establiment)
  • Implantació d'etiquetes electròniques.
  • Sistemes de comptadors de persones
  • Sistemes de mesura del tràfic de persones a les diferents àrees de la botiga (mapes de calor)
  • Sistemes vídeo analítica per mesurar audiències, interès dels continguts promocionals de les pantalles, reconeixement facial (sexe, edat) per programar continguts dirigits.
  • Impressió 3D
  • Bid Data i cloud computing, accions de seguretat a Internet o cyberseguretat
  • Internet de les coses, realitat augmentada i/o virtual.
  • Introducció d'eines gaming
  • Blockchain
  • Eines de biometria, ús de weareables
  • Incorporació d'assistents de veu o tecnologia chatbot.
  • mcommerce

Requisits

Per a tots dos àmbits:

  • Els projectes a subvencionar s'han de dur a terme a través d'empreses especialitzades del sector que puguin acreditar la seva experiència.
  • La inversió mínima subvencionable ha de ser de 1.000,00 euros.
  • És indispensable que el projecte estigui perfectament operatiu abans del 31 de desembre de 2019. Es subvencionen totes les accions dutes a terme durant l'exercici 2019.
  • Les solucions tecnològiques (eCommerce, web, APPS, cartellera digital) han d'estar disponibles obligatòriament en llengua catalana.

Per a l'àmbit 2:

Les empreses que sol·licitin per aquest àmbit hauran de disposar d'un Pla de Transformació Digital, que ha de representar com a mínim un 10% del pressupost de l'empresa.

 

Más Información

Nuestros socios

Foto Digital Iris
Estanco nº 254
Denia
La Llesca
Green Kiss
La Jijonenca
Insòlita Gea
Cargando...
x
X