Gaudí Shopping

Gaudí Shopping

Neix la marca 'Catalunya on el menjar és cultura'

9 de setembre de 2020 - Notícies

El Govern ha aprovat la creació de la marca ‘Catalunya on el menjar és cultura’ per identificar l’estratègia alimentària del país amb l’objectiu de reforçar les produccions agroalimentàries i la gastronomia catalanes i dotar-les d’homogeneïtat comunicativa tant a l’interior del país com a l’exterior.

La marca està representada per la lletres CAT disposades de forma al·legòrica en un plat. Tant la marca com l’eslògan “On el menjar és cultura” identificaran el sistema alimentari català, tant a l’interior com a l’exterior de Catalunya, en la línia del que ja fan altres països i regions de l’entorn.

Està previst que a l’exterior l’eslògan es mostri en diferents idiomes, principalment l’anglès: ‘Catalunya, where food is culture”.

L’objectiu és fer valdre els aliments produïts a Catalunya garantint un sistema alimentari complet, competitiu, arrelat territorialment i basat en la seva diversitat i, alhora, consolidar Catalunya com a país de referència pel prestigi del seu sistema alimentari.

El sector agroalimentari és el primer de l'economia catalana i un dels sectors exportadors més dinàmics. Genera un volum de negoci de 38.205 milions d’euros, xifra que equival al 16,28% del PIB de Catalunya.

Generalitat de Catalunya

Els nostres socis

Òptica Sant Pau
Finques Lisa
Corinto
CottonReus Moda Llar
Chocofiro Bombonería
KEKO Panadería - Cafetería
Carregant...
x
X